سیستم fm200-سیستم اعلام و اطفا حریق-سیستم تهویه مطبوع-استانداردسازی اتاق سرور

سیستم fm200 - سیستم اعلام و اطفا حریق -

سیستم fm200-سیستم اعلام و اطفا حریق-سیستم تهویه مطبوع-استانداردسازی اتاق سرور-گاز fm200-تجهیزات اتاق سرور-اعلام حریق-اطفا حریق- برج خنک کننده

فاراد صنعت چابک
چابک شبکه هوشمند

02144228051
02144228052

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فاراد صنعت چابک

سیستم اعلام حریق زتا

سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی برای جلوگیری از فروش تجهیزات تقلبی اقدام به ساماندهی شرکتهای ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی نمود و در این برنامه به شناسایی شرکتهای وارد کننده و برسی کیفیت و استانداردهای محصولات پرداخت و نام محصولات مورد تأیید به همراه نام شرکت نماینده را در وب سایت رسمی خود درج نمود .

که از جمله محصولات سیستم اعلام حریق زتا (zeta) میباشد. و نام شرکت فاراد صنعت به عنوان نماینده مورد تأیید این محصول در وب سایت سازمان درج شده است .

نمایندگی سیستم اعلام حریق زتا

کمپانی زتا  تأمین کننده کامل سیستم های آتش نشانی است . این به این معنی است که مشتریان  می توانند برای تأمین  نیازهای خود در خصوص سیستم های آتش نشانی از نمایندگی سیستم اعلام حریق محصولات زتا بهره مند گردند  .

یکی از مزیت های اصلی استفاده از یک تأمین کننده کامل سیستم، به جای یک تأمین کننده جزء، این است که سازگاری کامل مابین کلیه اجزا و جود دارد و باعث سازگاری تجهیزات و در نتیجه اعتماد و اطمینان  بیشتر خواهد شد .

و همچنین شرکت “GLT Exports”برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و بازار در حال به روز رسانی نمایندگی سیستم اعلام حریق محصولات زتا میباشد.

خرید سیستم اعلام حریق زتا

برای پوشش تمامی نیاز های بازار که دائما در حال تغییر می باشد، زتا مفتخر است که خط تولید کاملی از محصولات را تولید کند و این موضوع به این معنی است که مشتریان می توانند در مورد تمامی جزئیات مورد نیاز خود در سیستم های اعلام حریق، به خرید سیستم اعلام حریق زتا Zeta اعتماد کنند.

هم اکنون گستره محصولات اعلام حریق زتا سیستم های تشخیص حریق متعارف و آنالوگ آدرس پذیر، سیستم تلفن اضطراری اطفای حریق، سیستم تخلیه صوتی، انواع دتکتور های دود، دتکتور تشخیص کربن مونوکسید و گاز های قابل اشتعال را در بر می گیرد. یکی از مزایای داشتن خط تولید کامل به جای خط تولید جزئی، این است که در این حالت سازگاری و هماهنگی محصولات با مجموعه، گسترده تر و خرید سیستم اعلام حریق زتا مطمئن تر می باشد.

راهنمای نصب سیستم اعلام حریق زتا

زتا برای مشتریان خود و کسب رضایت آن ها، احترام فراوانی قائل است و برای اثبات آن تیم پشتیبانی اختصاصی تشکیل داده است که قادرند تحقیقات فنی و لجستیکی انجام دهند.

شبکه ای از نمایندگی های مجاز برای راهنمایی نصب سیستم اعلام حریق زتا و استفاده از محصولات آن پرورش داده و می توانند خدمات مناسبی در زمینه سیستم های اعلام حریق زتا ارائه کنند.

این محصولات دارای گارانتی کامل ۲۴ ماهه از تاریخ خرید اعلام حریق زتا هستند.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زتا

از انواع سیستم اعلام حریق زتا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

 

 

 

 

کاتالوگ سیستم اعلام حریق zeta 

انواع کاتالوگ سیستم اعلام حریق zeta را در جدول همین صفحه میتوانید بررسی نمایید.

 

ارائه اصالت کالا محصولات زتا

زتا بعنوان یک تولید کننده، همیشه  نیازهای بازار را بطور دقیق دنبال میکند تا اگر نیاز  به تغییر در محصولات خود داشت آن را انجام دهد . و همیشه  از بازخورد مشتریان استقبال  میکند .

زتا درصد قابل توجهی از سود خود را صرف توسعه محصولات خود و ارائه اصالت محصولات زتا می کند، چه موارد تولید جدید و چه ارتقاء محصولات قبلی باشد.

زتا یک تیم اختصاصی از طراحان با تجربه در زمینه تولید سیستم های اعلام حریق دارد.  آنها همیشه مایل به پذیرفتن چالش جدید هستند.

دتکتورهای Zeta به دلیل دارا بودن استانداردهای جهانی معتبر همچون LPCB، BSI، VDS دارای بازار پرفروش و مورد استقبال خریداران در ایران گردیده اند ، بطوری که هر شخصی به راحتی می تواند حفاظت جان و اموال خود را به این ابر سیستم اعلام حریق زتا بسپارد.

 

نماینده مورد تایید سازمان آتش نشانی محصولات زتا

 

شرکت فاراد صنعت چابک با در اختیار گرفتن مهندسین واجد الشرایط و دارای پروانه اشتغال از سوی سازمان نظام مهندسی دارای قبولی در آزمون سازمان ایمنی و آتش نشانی آمادگی همکاری در زمینه مشاوره و طراحی سیستمهای اعلام واطفاء حریق با شرکتها و سازمانها بوده و نماینده مورد تایید سازمان آتش نشانی محصولات زتا میباشد.

 

  • فاراد صنعت چابک