سیستم fm200-سیستم اعلام و اطفا حریق-سیستم تهویه مطبوع-استانداردسازی اتاق سرور

سیستم fm200 - سیستم اعلام و اطفا حریق -

سیستم fm200-سیستم اعلام و اطفا حریق-سیستم تهویه مطبوع-استانداردسازی اتاق سرور-گاز fm200-تجهیزات اتاق سرور-اعلام حریق-اطفا حریق- برج خنک کننده

فاراد صنعت چابک
چابک شبکه هوشمند

02144228051
02144228052

  • ۰
  • ۰

تاییدیه آتش نشانی

گرفتن و  اخذ تاییدیه آتش نشانی  و روند دریافت این تاییدیه از سازمان آتش نشانی و یا سازمان نظام مهندسی برای ساختمان، ضرروری می باشد . 

اگر چه تشکیل پرونده و هماهنگی های امور اداری در سازمان آتش نشانی کاری دشوار و پیچیده است ولی نمایندگان قانونی و مورد تایید سازمان آتش نشانی آن را انجام میدهند.

 

اخذ تاییدیه آتش نشانی از دیگر خدماتی می باشد که شرکت “فاراد صنعت چابک” با داشتن مهندسین مشاور و نیروی کاری با تجربه شما مشتریان عزیز را در راستای دریافت آن و تحقق بخشیدن به این امر یاری مینماید.

 

تاییدیه آتش نشانی تهران

در سال های اخیر در ساختمان هایی که تاییدیه آتش نشانی تهران و مراکز استانها را گرفته اند،  آمار آتش سوزی ها و حوادث با یک کاهش فاحش به زیر ۹ درصد رسیده است.

 

در این ساختمان ها به هنگام حادثه آلارم و سیستم اعلام حریق به صدا در می آید و قبل از گسترده شدن حادثه ساکنان از آن خارج می شوند و مسائل و تجهیزات مختلف ایمنی در آن به صورت خودکار فعال می شوند .

 

همین مساله سبب شده که در ساختمان های دارای تاییدیه آتش نشانی ، آتش سوزی منجر به فوت نداشته باشیم و این نشان از کارایی بالای این تجهیزات دارد.

 

لذا شرکت فاراد صنعت چابک اخذ تاییده آتش نشانی تهران را اولیت کار خود قرار داده و در اسرع وقت کارشناسان و متخصصان با تجربه ی شرکت این تاییدیه را برای مشتریان عزیز دریافت می نماید.

 

تاییدیه آتش نشانی کرج

امروزه با توجه به بخش نامه سازمان آتش نشانی تمامی ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری در هر تعداد واحد و طبقه و با هر متراژی ملزم به  اخذ تاییدیه آتش نشانی و اجرای سیستم اعلام و اطفاء حریق می باشند .

 

شرکت فاراد صنعت چابک برای رفاه حال شما همشهریان گرامی این امر مهم را در دستور کار خود قرار داده است و این شرکت جزو لیست شرکت های تایید صلاحیت شده سازمان آتش نشانی استان البرز می باشد .

 

تاییدیه آتش نشانی پایان کار

مهمترین مدرکی که مالکیت یک ملک را مشخص می کند پایان کار ساختمان است. دریافت سند مالکیت ساختمان و انجام معاملات ملکی (نقل و انتقالات) مستلزم وجود این جواز بوده  بنابراین تاییدیه آتش نشانی پایان کار ساختمانها توسط شرکتهای مشاور آتش نشانی که مورد تایید سازمان آتش نشانی باشند، صادر میگردد.

 

کارفرمایان جهت اخذ پایان کار ساختمان موظف به اجرای دقیق نقشه صادره و دستورالعمل های فنی و قانونی مربوطه می باشند تا بتوانند به راحتی و بدون دردسر با گرفتن پایان کار از سوی شهرداری نتیجه زحمات خود را ببینند.

 

شرکت فاراد صنعت چابک از جمله شرکت های مشاور خدمات ایمنی است که با سابقه ای درخشان در زمینه مشاوره و تاییدیه آتش نشانی پایان کار  ، طراحی و اجرای تجهیزات آتش نشانی ، طراحی و اجرای سیستم های اعلام و اطفاء حریق،

 

سیستم fm200 و شارژ سیلندر گاز fm200  آماده ارائه خدمات سازنده به شما کارفرمایان عزیز می باشد.

تاییدیه آتش نشانی برای ساختمان چند طبقه

فرم تاییدیه آتش نشانی

تأیید آتش نشانی برای ساختمانهای بلند مرتبه

تأییدیه آتش نشانی برای بیمارستانها

تأییدیه آتش نشانی برای بانکها

 

خدمات فاراد صنعت چابک در زمینه اخذ تاییدیه آتش نشانی:

  •  بررسی اماکن و سازه ها و مستند سازی آن ها جهت پیاده سازی استانداردهای سازمان آتش نشانی جهت اخذ تاییدیه
  • بررسی نوع تجهیزات به کار رفته در مکان هایی که نیاز به دریافت تاییدیه دارند
  • بررسی نکات ایمنی و آتش نشانی جهت اخذ تاییدیه
  • انتخاب نوع سیستم اعلام حریق
  • انتخاب نوع سیتسم اطفا حریق
  • ارائه روش های اخذ تاییدیه
  • بازدید کارشناسان
  • برآوردهای مالی
  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • فاراد صنعت چابک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی